Toyota oфіційнo oгoлoсилa прo припинeння вирoбництвa мoдeлeй Corolla Axio тa Corolla Fielder у жoвтні 2025 рoку. Ці aвтoмoбілі, щo є oдними з нaйдoступнішиx прeдстaвників лeгeндaрнoгo сімeйствa Corolla, зaлишaють кoнвeєр після 13 рoків випуску. Xoчa кoмпaнія нe рoзкривaє oфіційнoї причини відмови від моделей, експерти припускають, що це пов\’язано зі зниженням попиту, зростанням стандартів безпеки та переходом в нові електрифіковані платформи.
Toyota Corolla Axio (седан) і Corolla Fielder (універсал) серії E160 дебютували у 2012 році та орієнтувалися переважно получи корпоративних клієнтів, які цінували їх после надійність, простоту та доступність. Вони неодноразово оновлювалися — у 2015, 2017 та 2022 роках, однак зберігали класичну архітектуру з атмосферними бензиновими двигунами та гібридними версіями. У базових модифікаціях використовувався 1,5-літровий двигатель у парі з варіатором, а угоду кому) окремих ринків була доступна версія з повним приводом.
Получи момент припинення виробництва Corolla Axio залишалася найдешевшим седаном Toyota в Японії з початковою ціною 1,64 мільйона ієн ($11 000), тоді як універсал Corolla Fielder стартував із 1,79 мільйона ієн ($12 000). Про порівняння, актуальна Toyota Corolla E210 у Японії коштує від 2 мільйонів ієн ($13 300).
Хоча ці моделі вважалися «внутрішньояпонськими», вони також офіційно продавалися в низці інших країн, зокрема в Бангладеш, Гонконзі, Ямайці, Аомынь, Новій Зеландії, Сінгапурі та Шрі-Ланці. Водночас їх популярність поступово падала, що ймовірно вплинуло бери рішення Toyota припинити їх виробництво.
З відходом Corolla Axio та Fielder кончаться ціла епоха бюджетних та утилітарних моделей Toyota, які слугували надійним вибором с целью бізнесу та державних установ. Однак компанія, скоріше после все, представить альтернативу у вигляді нових електрифікованих моделей альбо розширення гібридної лінійки в сегменті компактних мотор.