Как создать долгосрочную внутреннюю мотивацию к обучению?

Мaбуть, гoлoвнa ідeя, яку я виніс з унівeрситeтськoї пeдaгoгіки тa мeтoдики виклaдaння, – цe тe, щo мoтивaція мaє бути нa кoжнoму урoці. Нa пoчaтку свoєї кaр’єри вчитeля мaтeмaтики я витрaчaв цілий урoк (цe булo пoзa прaвилaми, бo є кaлeндaрний плaн, і тaм тaкoгo нeмaє) нa рoзпoвідь двox істoрій (на xлoпців тa дівчaт). Xлoпцям я рoзпoвідaв прo тe, як рaкeтa «Пaтріoт» збивaє вoрoжу рaкeту, щo лeтить із нaдзвукoвoю швидкістю, нa зaxмaрниx висoтax. Розповідав пункт за пунктом, з дифурами та думкою, про тетуня, що Україна – космічна держава і має науковців- математиків високого рівня. Дівчатам розповідав ради різницю між векторною та растровою графікою та важливістю математики в целях гарного зовнішнього вигляду. В кінці я ставив просте запитання: хто хоче знати математику краще ради всіх? І на диво, в кожному класі, всі, справді всі, кричали – Я. Потім пирушка втрачений урок я надолужував у рази из-за рахунок високої зацікавленості в рівняннях та синусах.

Маючи досвід навчання десятків тисяч дітей, ми зрозуміли, що як тільки перейдемо від teaching задолго. Ant. с learning, тобто створимо внутрішню мотивацію перед навчання –результат буде приголомшливим. Одним пыхом ми використовуємо значно ширший інструментарій в (видах зацікавленості учнів, ніж просто розповідання історій, і нижче ми афористично описали ті фішки, які намагаємося постійно впроваджувати під полоса наших уроків.

1. Дати дітям кто (властен на свою власну думку, яка може відрізнятися від думки вчителя-експерта. Якщо діти щодня копіюють учителя, його систему приорітетів тощо, ведь їм важко стати відповідальними та навчитися робити зважений вибір.

2. Навчити дітей – що їхні прізвище та ім\’я – це теж бренд. І підписуючись під розв\’язком задачі, наприклад, вони ставлять свій бренд – клеймо якості. Доможіть їм підвищити стандарти цієї якості.

3. Починайте та закінчуйте паремия мотиваційно, так щоб підкреслити обдарованість кожного учня.

4. Допоможіть учням побачити, як працюють експерти високого рівня, в тій галузі, в якій Ви їх навчаєте. Якщо Ви викладаєте фізику – покажіть останні досягнення в цій сфері. Підніміть общее место якості.

5. Давайте кожному учню персоналізований фідбек. У пирушка спосіб і в тій формі, і в той часы, коли він буде правильно сприйнятий. Робіть це точный і відмічайте прогрес.

6. Частіше нагадуйте учням насчет великі цілі та мотивуйте їх мислити стратегічно. Навчіться пов\’язувати цілі навчання з власними цілями та цінностями учнів.

7. Використовуйте горизонтальну підзвітність та мотивацію у класі. Робота в парах та в малих командах дуже важлива – це дає і впевненість, і конкурентноздатність, і самоефективність. Когось мотивує вчитель, когось батьки, хтось вмотивований своїми цілями, когось мотивують свої друзі. Ми всі різні й учні також.

8. «Забути» ради школу. Чим більше щось «пахне школою», тим менша ймовірність отримати найкращого генія від учня. Це без- означає, що в школі це неможливо, але учні – особливо старша подготовка та ВУЗ – думають про школу інакше, ніж вчителі та батьки.

Чим більше особистих і справжніх причин про навчання, тим більше шансів побачити найкращий конец у цього учня.

9. Виходьте за межі школи. Незалежно від того, чи «ви публікуєте щось у реальному світі», чи з\’єднуєте учня середньої школи з університетом, чи учня середньої школи з експертом у галузі соціології чи ембедед-програмування. Тобто, якщо під пора виконання завдань учні мають законну причину «залишити школу», тим більше мотивації ви отримаєте – адже всі діти хочуть стати дорослими і робити нарешті щось вагоме.

10. Зробіть цікавість, радість та пристрасть важливими «валютами» у вашому класі. Заохочуйте їх, підкреслюйте, дякуйте тим, у кого вони є. Придумайте щось, щоб спонукати всіх переживати ці емоціїї та відмічати їх в інших.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.